בוגרים תמוז תשפ׳א

"אני זוכר בגעגוע את הישיבה על המצוק בשקיעה עם הספר 'היהודי האידיאלי'
רכשתי במכינה את הבסיס האמוני המוצק שמחזיק אותי עד היום ואת השאיפה למצוא את 'ייעודי היהודי' שמתווה לי את מסלול חיי

לתלמידים שנמצאים היום במכינה אני מציע: תבזבזו כמה שפחות זמן…התקופה במכינה חולפת מהר ואין לה תחליף לכן נצלו כל רגע ללמוד ולהעמיק בתכנים שהרבנים נותנים לכם…

"המכינה נתנה לי כלים להתמודד עם אתגרי החיים הן בפן הרוחני דתי וגם בפן הנפשי, בנוסף רכשתי חברים לחיים ועד היום אנחנו בקשר ונפגשים, הייתי בן טיפוחיו של הרב איתמר הרבה שנים…זכות גדולה.."

טיפ למכיניסטים שלומדים עכשיו: "יש לי עצה לא לבזבז את הזמן במכינה, החיים קצרים אדם לעמל יולד, דברים טובים שאדם עושה רואה פירותיהם בעולם הזה והקרן קיימת לו לעולם הבא.."
ודבר נוסף חשוב לחזק את החוסן הנפשי, זה הכי חשוב כדי לעבור את החיים בטוב עם כל האתגרים.

לפני שהגעתי למכינה התנדנדתי מבחינה דתית ולא ידעתי מה הכיון שלי בחיים, לאחר תקופה של שנה וחצי המכינה עזרה לי למצוא את הכיון, לחזק את האישיות ולדעת איך להתמודד טוב עם אתגרים שיש בצבא ובחיים.

אני ממליץ בחום לחברה שלומדים עכשיו לעשות שנה משמעותית לפחות לפני הצבא ולברר את הדברים שחשובים לכם ולמצוא את הכיון ואת הדרך, המכינה מאוד עוזרת בזה.

זיכרונות מהמכינה: אחד הזיכרונות הנחמדים זה חג פורים שכולם שמחים יחד ושרים עם הרב איתמר את היומא מא המסורתי.

 בן 40, בוגר מחזור א' בתכנית בוגרים אחרי צבא, נשוי ואב לחמישה מתוקים..

המכינה נתנה לי עמוד שידרה אמוני לחיות בעולם של ספקות.
הטיפ שלי למכינסטים : ערב אחד ביום חמישי הייתי בדרך לירושלים לראות משחק של מכבי, בדרך לטרמפיאדה החלטתי שזו שנה חשובה בשביל שכל חמישי אני יבזבז חצי יום על מנת לראות משחק כדורסל …ואז החלטתי שאת השנה הזו אני מנצל עד הסוף בשביל ללמוד!! מציע לכם לקחת את השנה הזו בשתי ידיים כי הזדמנות כזו לא תחזור.

זיכרון נחמד: טיול סוף שנה בירדן